Tuesday

Boleh ke ibu lepas bersalin mengambil Lecithin?

Masalah bengkak susu adalah normal bagi ibu-ibu lepas bersalin dan dalam pantang. Ye lah time susu tengah mencurah-curah, si kecil pulak hisap tak banyak. Dah kenyang dia berhenti pulak kan? Tapi kita plak macam mana nak stopkan pengeluaran susu ibu? Mahal tu. Kalau boleh memang takmo dia stop kan? Maka.. terjadilah bengkak susu. Dah pam pun masih tak surut-surut. Ada yang sampai terdemam-demam. Kesiannya.

Dulu, masa masih jahil. Time bengkak ni diletak pulak kobis kat bahagian bengkak tu. Time tu tak tau plak sifat kobis tu boleh mengeringkan air susu. Bila dah tau terus tobat takmo buat dah. Pastu carilah penyelesaian lain. Maka terjumpalah kebaikan si Lecithin Shaklee ni. Syukur alhamdulillah. Takdelah kering susu, makin slim ada lah. Hehehe.

Persoalan,boleh ke ibu lepas bersalin mengambil Lecithin? Mestilah boleh.

Apakah Lecithin Shaklee?

Lecithin Shaklee adalah berasaskan soya. Soya merupakan sumber lecithin paling kaya, paling best dan bebas kolestrol. Perlu diingat system badan kita tidak boleh menghasilkan lecithin dengan sendiri. Justeru itu kita disarankan untuk mengambil lecithin berasakan soya ini untuk melancarkan pengurusan berat dan system badan kita. Adakah terjawab persoalan? Puas hati?

Yang specialnya di sini, Lecithin Shaklee ni bebas kolestrol tau. Bagi yang mengamalkan Lecitin bertujuan utk mengawal berat badan, ianya boleh diambil selepas heavy meal sebanyak 6 tablet sehari. Jangan tak tahu Lecithin Shaklee ini banyak bonus extravaganza! Lecithin Shaklee ni ada banyak fungsi lain selain pemecah lemak. 


Baby menangis nak susu? Haa... cepat bf baby tu. Jangan culas. Kalo ada masalah bengkak susu,  jangan lupa ambil Lecithin ye!


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Berminat atau ingin tahu lebih lanjut?
~Email ke mfaizura@gmail.com
~SMS | Whatsapp ke 019.875.9547
~COD untuk Kuching sahaja

No comments :

Post a Comment