Friday

Cinch Inch Loss Plan



Wah, sedang on diet ke? Kalau ye pun on diet jangan la sampai ikat perut ye adik-adik dan kakak-kakak. Kesian badan kita. Berdiet la secara sihat. Sarapan pagi jangan skip pulak. Sarapan pagi tu penting sebab sarapan pagi lah yang akan boost tenaga kita nak buat kerja sampai ke petang dan ke malam.

Shaklee ada menawarkan 1 pelan untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan secara sihat. Memang, kesan akan lambat sedikit, bergantung dengan hormon dan badan masing-masing. Lagipun, Shaklee ni supplemen, bukan pil ajaib ye. Kalau pil ajaib yang berjaya turun berat badan selama  7 hari tu, nanti tengok lah kesan jangka panjang. Kurus cepat memang lah seronok tapi jangan nanti-nanti pulak menderita.

Bagi mereka yang ingin menyertai 'Inch Loss Plan' ni, set cadangan yang dicadangkan untuk kalian ialah seperti berikut:  Cinch Shake, Cinch Energy Tea, Vitalea dan ESP

Perlu ke ambik semua ni? Ok, sila lihat keperluan badan anda. Kalau anda memang ada bajet yang besar, tidak salah kiranya anda ambik semua ni. Tapi, kalau anda mempunyai bajet yang minimum, berbincanglah dengan distributor anda.

Cinch Inch Loss Plan

Para doktor perubatan kami, pakar pemakanan dan para saintis telah memperuntukkan masa bertahun-tahun dalam bidang sains sukan dan nutrisi untuk membina 1 pelan yang berkesan. Dengan kehadiran Cinch Inch Loss Plan, yang terdiri daripada minuman protein shakes dan teh tenaga, anda akan dapat mengurangkan inci dan berat. Dan lagi, mereka yang terlibat di dalam ujian klinikal kami secara keseluruhannya telah berjaya mengurangkan sebanyak 16.3 paun lemak dan mengurangkan 4.1 lilitan inci pinggang dan 6 inci lilitan paha mereka dalam masa 12 minggu.

Cinch Shake Mix: Leusina

Cinch Shake Mix mempunya 3 perisa: Cafe Latte, Vanilla & Coklat

Keenakan rasa Cinch Shake Mix yang diperkaya dengan Leusina merupakan asid amino yang dapat mengekalkan otot dan juga membantu mengekalkan otot dan juga mengekalkan semua otot yang diperlukan untuk memberikan tenaga di samping mengurangkan berat badan. Mengapa otot perlu? Otot = metabolisme. Dan lagi, mereka yang berjaya menyertai ujian klinikal berjaya mengurangkan lemak dan inci di samping berjaya mengekalkan 100% otot penting mereka.

Khasiat Cinch Shake Mix:
  • Memberikan keperluan hidangan makanan namun mempunyai rasa seperti kudapan
  • Diperkaya dengan Leusina untuk mengekalkan otot di samping mengurangkan berat
  • 24 gram protein soya bukan GMO  bagi setiap hidangan untuk membantu anda rasa kenyang
  • Kaya serat dengan 6 gram bagi setiap hidangan
  • Bebas gula
  • Memberikan 35% dan lebih lagi agi keperluan harian 21 jenis vitamin dan mineral penting

Vitalea & Cinch Energy Tea: Memberikan rasa nyaman, memenuhi rasa lapar
Bukan hanya produk Cinch yang mempunyai rasa yang hebat, malah 90% daripada peserta yang menyertai ujian klinikal melaporkan yang mereka mempunyai tahap tenaga di antara "Sangat Baik" atau "Cemerlang" semasa mengikuti diet Cinch Inch Loss Plan. Program itu memberikan banyak nutrisi daripada Vitalea termasuk Cinch Energy Tea untuk memberikan anda rasa bertenaga sepanjang hari.



Kesimpulannya, Cinch Inch Loss Plan ini merupakan 1 pelan yang telah diuji secara klinikal untuk membantu anda merungkai kelaziman rutin diet anda dan ianya membantu anda:

  • Menyimpan otot yang anda miliki
  • Membakar lemak yang tidak diperlukan
  • Mengurangkan inci yang tidak anda ingini

Inginkan perubahan pada diri anda? Hubungi SID berhampiran anda untuk mendapatkan maklumat lanjut atau boleh juga hubungi saya untuk konsultasi percuma.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Berminat atau ingin tahu lebih lanjut?
~Email ke mfaizura@gmail.com
~SMS | Whatsapp ke 019.875.9547
~COD untuk Kuching sahaja

No comments :

Post a Comment